dammattack


Jag tror att jag blev utsatt för en dammattack igår. Så i natt var jag tungandad och drömde att jag skulle kvävas.
Men jag tog en allergitablett innan jag skickade iväg pojkarna till skolan. Kanske borde jag ha väntat och blivit sämre så att jag kunde ringa till min vårdcentral. Men om jag får någon allergi/astma diagnos så har jag ändå inte råd med medicin. Så det får vara tills den dagen då jag nästan kvävs. Då ska jag söka hjälp ;)

Öppnade en venil och sov i drag en stund. Lite luftdrag brukar hjälpa andningen. Men nu är jag lite förkyld istället. Pappa ringde nyss. Min röst lät inte normal, får se om jag tappar den. Sist jag tappade rösten så pratade jag med min sötis i telefon. Han tyckte att det var jättekul, efter som han är den enda människan i världen som tycker att jag pratar för mycket. Så när jag tappade rösten kunde han spela sina dataspel i lugn och ro.

Nu ska jag gå igenom bokrea reklamen och dricka te. Jag behöver få upp värmen i kroppen. För sen i kväll ska jag träna thaiboxning i tjejgruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0