nåt elakt

Jag fryser och funderar på om jag kanske håller på att bli sjuk.

Allt blev bara värre efter träningen igår. Det var ett kul träningspass men jag blev trött fort.
När det var en kvart kvar var min puls jättehög och jag fick huvudvärk och blev illamånade. Det började även hugga till i hjärtat. Jätteobehagligt. Jag har nog aldrig mått så dåligt efter träning, inga endorfinkickar där inte.
Huggen i hjärtat fortsatte ett tag till efteråt tills min puls var normal. Bör jag vara orolig?
Mådde allafall kasst sen resten av kvällen, med elak huvudvärk och illamående.

Min kropp känns inte bra idag. Det känns som att jag har nåt elakt som bara väntar på att få bryta ut ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0