nattgöra

Jag verkar ha en blandning av allergi och förkylning som bråkar med mig. Ibland känns det som att jag har feber fast jag inte har det. Drygt.

Just nu håller jag på att jäsa deg. Ska testa att baka donuts. Jag har aldrig gjort det förut. Spännande. Får se om det blir någon sömn för mig i natt. Jag behöver städa och min städning går i snigelfart.

Kl 6 på morgonen ska jag väcka pojkarna. W fyller 7år och ska få börja dagen med kakor och paket innan skolan =) Sen ska jag försöka orka ta mig ner på stan och se om game säljer nåt roligt begagnat ds spel som jag kan köpa till W. Jag har inte råd med nåt nytt spel men jag tror inte att han bryr sig. Imorgon kommer även Anneli och hälsar på. Det ska bli trevligt. Senare på dagen kommer pojkarnas pappa en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0