karatedrömmar

Idag skulle jag behöva ta mig till arbetsförmedlingen och skriva in mig ordentligt. Sen prata med skolan om studieuppehåll. Men jag vet inte än om jag är frisk nog att ta mig ner på stan.

Och jag vill träna. Nu har jag slöat i en vecka. Det känns inte alls bra. Riktigt karatesugen börjar jag bli också. Jag längtar efter karatesparkar, kator och fighting. Men jag har absolut inte råd att börja nu. Men de har intagning året runt där jag vill börja så kanske i slutet av mars om det löser sig med ekonomin. Jag ska försöka ta mig dit nästa vecka och spana lite. De har ihopslagna grupper då eftersom det är lov. Jag hoppas att de är mycket vuxna som tränar där och mycket tjejer. Det skulle vara roligt. Jag skulle så gärna vilja komma i form och testa att tävla igen, innan jag blir för gammal. Nu drömmer jag mig bort igen........
Jag ser mig själv som en sportig tjej, inte som tjockisen jag har blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0