statistik

Den här veckan är det statistik pluggande som gäller. Det är jättetråkigt men måste göras. Hoppas på att bli klar med den kursen snart.

Jag har även lyckas skaffa mig själv träningsvärk genom att träna framför tvn. Jag har ju step up bräda, situps bräda och hantlar bla. Sen finns det ju massa övningar man kan göra utan redskap.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut på morgonpromenad. Kanske får jag med mig linnea också. Borde egentligen gå varje morgon nu om jag ska klara mitt viktmål till mars. Sen ska jag även försöka ta mig till gymmet också.
Imorgon kväll är det terminsstart på karaten. Båda mina barn vill testa. Min pappa ska köra dit oss om hans bil startar. Annars vet jag inte riktigt hur vi ska ta oss dit.

Dags att plugga ett tag till och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0