Thaiboxning och handskar som luktar piss

Skönt att ha lite energi i kroppen idag. För igår var jag halvdöd. Jag förstår inte vad som var fel. Jag var så sjukt trött. Jag var tvungen att gå och lägga mig två gånger på dagen och sova men det hjälpte inget, var fortfarande lika trött.

Men idag är det bättre. Jag har varit iväg på ett thaipass. Det var jätteroligt och jobbigare än i söndags. Jag fick även beröm av tränaren för mina sparkar. Fast det känns nästan mer som att jag gör karatesparkar, står även i karateställningar och håller gärna karategard, men det går nog fort att vänja sig av med. Tror nog att jag kommer att klara att hålla isär dom. Jag funderar på att träna karate varannan vecka. Thaien kan jag nog bara fortsätta på om det kommer ingå i bjj avgiften, så hoppas. Fast då måste jag skrapa ihop pengar till massa skydd. Vilket jag gärna gör, för lånehandskarna som jag hade luktade piss innuti. Mina händer luktade piss och svett efteråt. Fick upp nån tanke att nån äcklig kille har användt handskarna utan att tvätta händerna efter sitt toabestök, eller vad tror ni?

Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0