Lite bättre

Idag känns livet lite bättre. Vilket är skönt. Jag har varit så deppig hela veckan.

Jag önskar att snön kunde försvinna. Det är så svårt att ta sig fram på cykel. Jag lyckades allafall ta mig iväg till gymmet i onsdags. Det gick bra att cykla dit fast det snöade. Jag körde igenom mina övningar och sen simmade jag i 30minuter. Skönt. Men värre var det när jag skulle hem. Det gick inte att cykla. Helt hopplöst och det gjorde hemskt ont i fötterna att gå. Tror det blev så av den ojämna vägen och släpande på cykel och väska. Det kändes som fötterna höll på att slitas sönder. Det tog mig över en timme att gå hem.

Igår åkte jag och storhandlade istället för att träna. Pappa ville inte åka i onsdags när det snöade så mycket. Vad skönt det skulle vara att ha eget körkort och bil så att jag slipper anpassa mig till när andra har tid. Då skulle jag även släpa runt mina barn på massa kampsports klubbar här i stan.

Ikväll ska jag roa mig med att plugga. Ska försöka klara av tre tentor nästa månad. Nästa månad fyller även min minsta bebis 7år.

Jag hoppas att jag kan få mig och barnen i säng tidigt. För imorgon är det bjj som gäller. Gillar inte att gå upp tidigt på en lördag, men har inget val nu. Hoppas pojkarnas pappa kommer efter jobbet i natt så att jag kan lämna W hemma med honom imorgon. Då kan jag ha O på cykeln. Jag har ingen lust att gå. Och så ber vi för att det inte snöar i natt nu när vägarna för en gångs skull är välplogade.

Nu ska jag hänga upp Os bjj dräkt. Hoppas att den hinner torka till imorgon. Jag är fortfarande en sista minuten människa, det är inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0