Varmt och skönt

Vi lyckades ta oss iväg på power meet. Pappa körde oss dit och gick med oss, vi plockade även upp min sötis på vägen. Vi tänkte gå till lögarängen. Inte en enda pant/burk flaska hittade pojkarna på vägen dit och vi trodde att det skulle vara kört att hitta nåt. Men vi hittade en bänk att sitta på lagom tills finbils grejet började. Det kändes ganska party när ett band spelade på nåt sorts lastbils släp. Sen kom en gammal brandbil. Jag gillade mest de ovanliga och gamla bilarna. På vägen tillbaka började allafall panten dyka upp. Såg några utländska familjer som gick och plockade tillsammans. På nåt vis blir jag irriterad på dom.
Pojkarna lyckades få ihop lite över 50kr tillsammans allafall =)

På lördagen var jag trött så det blev mest slöande. Igår var vi till sötisens föräldrar för att fira att han fyllt år. Det var trevligt. Pojkarna var lyckliga av att få leka med sin farbror =) Vi var ganska mycket ute. Alla klagar på värmen men jag tycker bara att det är skönt även om det är lite svettigt. Funderar på om det är nåt fel på mig? Brukar inte gravida svettas mer?

Idag har jag besällt en ny bm tid, den blir i slutet av nästa månad. Sen har jag även fått mina körkortspapper, inbetalningskort och syntest papper. Får se om jag kan få till ett syntest den här månaden och hoppas på att jag inte har några synfel för det har jag inte råd med. Men jag tycker att jag ser bra =) Sen måste jag leta upp någon som vill övningsköra med mig. Försöker läsa lite teori varje dag nu.

Jag hoppas att min sötis kommer snart så han kan passa barnen medan jag cyklar till willys och handlar torrfoder. Är så fattig att jag inte har råd att köpa det på konsum. Det suger att vara fattig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0