Drakhoppborg

Jag tror att jag tappat lusten att blogga. Det känns inte kul längre utan mer som ett måste. Fast jag tycker fortfarande om att läsa andras bloggar =)

I torsdags fyllde min sötis 30år. Han har fortfarande inte fått någon present av mig. De andra som jag planerat present med drog sig ur och sen fick jag så lite pengar kvar. Men han fick allafall ett kort av mig ;)
I flera månader har jag funderat över vad jag ska ge honom men inte kommit på nåt bra, förren på torsdags kvällen. Han ska få en fin 30-års present av mig men den kommer vara ganska försenad. Har två bra saker, får se vilket det blir, måste bara skaffa mig massa pengar vilket är svårt just nu för jag satsar typ de lilla jag har så barnen kan få göra nåt kul i sommar.

Efter att vi firat han så åkte vi ner på stan med pojkarna. Tror att vi hittade världens häftigaste hoppborg. En stor drake =) Pojkarna fick massa gott på festivalen men jag köpte inget till mig själv. Sen gick vi till gränden och åt fläskfile, gott. Lämnade sötisen där för han skulle fika med vänner som ville fira honom. Gick runt lite till med pojkarna och handlade godsaker åt dom sen åkte vi hem.

Igår hade jag en slappardag med min sötis. Han tjatade hela dagen att han vill gå på bio. Karate kid. Jag med. Tyvärr är premiären nästa månad. Den verkar allafall jättebra. Synd bara att alla förhandsvisningar verkar vara i Stockholm. Men jag kommer nog bli helt galen när jag ser den. Bara reklamen gör mig sjukt träningssugen. Hur ska jag överleva ett halvår till utan kampsport?

Idag har min syster hämtat en barnsäng här. Det känns som att hela lägenheten blev mycket större. Nu har hon allafall flyttat, bor i huset brevid min sötis. Fick även se hennes valp för första gången igår. Hans päls ser ut som en matta, men han är söt ändå =)

Jag såg ett trevligt jobb på ams idag som jag skulle kunna tänka mig, men då ska man jobba i december vilken jag förmodligen inte kommer kunna. Te och chokladaffär, det låter väl inte helt fel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0