smarta syskon

Min syster ringde och berättade att hon tänker bjuda min bror på kryssning till Riga i studentpresent. Men egentligen ringde hon bara för att tala om hur korkad han är, för han hade frågat om Riga låg i Ryssland. Så hon skrattar massor i telefon och säger att han är korkad, och så säger hon till mig: Ja för Riga ligger ju i Tallinn.
Underbart =) I mina syskons sällskap behöver jag aldrig känna mig korkad:P

Snart ska jag kasta ut mig och pojkarna. Jag ska nog gå till poolen med dom. De kommer inte ha tid med mig där så jag ska nog försöka att läsa eller skriva lite.

Om jag orkar sen så ska jag försöka mig på en joggingtur. Jag vill gymma men ingen vill vara barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0