tränings sugen

I natt hade jag en ångest dröm om bjj. Eller jag drömde att jag skulle träna och så får jag en känsla som att jag inte tränat på flera år och missat massor, och där kommer ångesten in. Jag tror inte att jag tränat någon kampsport på hela maj. Och det påverkar mig på ett negativt sätt. Eftersom jag ser mig själv som en kampsportare så påverkar det mitt psyke negativt när jag inte får till någon träning.

Funderar på om jag ska försöka mig på ett bjj pass idag. Kanske om jag kan hålla illamåendet borta och alla magproblem. Just nu känner jag mig ganska okej men man vet aldrig.

Funderar på om jag ska städa eller sova middag nu. Är jättetrött, men jag kommer ha så svårt att vakna om jag lägger mig. Jag behöver verkligen städa. Ska nog börja med att fixa tvätt- och diskmaskin sen försöka få upp lite saker från golven. Pojkarna och katterna tycker att man ska ha allt på golvet. . Det tycker inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0