skaka rumpa

Jag har haft en hel del att göra det senaste dagarna, skolavslutning för pojkarna, studenten för min bror, bjj avslutning för O och bjurhovda dagen igår. Ska försöka komma ihåg att slänga in lite bilder på bilddagboken också.

Det är ganska skönt att göra massa saker för då hinner jag inte tänka på mitt illamående lika mycket. Men jag börjar fundera på om det verkligen ligger en bebbe i min magen. Jag känner mig bara tjock. Tycker inte magen växer nåt, bara fläsket som växer. Det känns som att jag går omkring och låtsas vara gravid. Även om testet var positivt, elakt illamående, tycker inte saker smakar som de ska, foglossning mm så känner jag mig som en bluff. Knäppt men så känner jag. Men om ca 3 veckor är det dags för UL, om min bebbe lever då så antar jag att det kommer vara lättare att fatta =)

Igår var jag med O på hans bjj avslutning. Blev jättesugen på att träna. Vill även träna thai och karate också. Jätte sugen. Om jag får en bebbe i dec så tänker jag börja träna i januari om kroppen håller. Vill att resten av året ska gå fort men ändå inte, vill hinna njuta av sommaren och jag vill inte fylla 30 i höst =)
Om två och en halv vecka fyller min sötis 30år =)

Självklart var jag tvungen att lyssna på årets sommarplåga som tidningarna skriver om. Den är så dålig men ändå skön och nu kan jag inte sluta lyssna. Så skaka rumpa med sean banan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0