tiden går fort

Tiden går fort, dagarna bara försvinner...

I torsdags var jag på stan med pojkarna och deras pappa. Han köpte en mycket dyr mobil till sig själv, men han verkar lycklig över sin nya leksak. Pojkarna fick shorts och t-shirtar av han och så bjöd han oss på mcd. Sen åkte vi hem och packade. Pojkarnas farfar kom och hämtade upp oss och vi åkte till deras sommarstuga.

På fredagen blev det midsommarfirande på en äng med massa andra människor. Pojkarna dansade lite runt stången. Vi fick även varsin lott men vann inget, men alla fick fika och pojkarna fick fiska i en fiskdamm. Underbart när allt är gratis =)
Sen gick vi till min sötis moster som också har sommarstuga där. Där fanns även några av hans kusiner. Vi åt massa god mat. Jag hade gärna ätit mer men det går inte. Tar stopp fast jag inte är riktigt mätt. Min sötis smala kusin har börjat få stor mage, tror hon sa att bebben ska komma i oktober. Men ingen sa något om våran bebbe. Men efter ett tag säger hans moster att så ni ska också han en. Ja i dec svarar jag. Då så hon att hon inte var säker på om jag var gravid utan hade fått skämmas annars. Då sa flera andra att de också undrat men inte vågat fråga. Så de blivande farföräldrarna hade inte sagt nåt. Men de är ju inte glada så jag är inte förvånad. Men nu fick vi allafall några grattis från de andra. Skönt att höra.

Sötisen moster säger att jag har en flickmage och hans kusin en pojkmage. Har drömt att jag får en pojke så vi får väl se.

På lördagen slöade vi mest. Jag läste ut hypnositören. Mycket blodig bok, men det gillar jag. Annars så brukar svenska deckare vara för mesiga. Sen fick vi god mat. Färskpotatis med fläskfile i sås och stekta kantareller. Mycket gott =) Sen var det dags att åka hem. Jag saknade mina missar.

Igår firade vi min bror som fyllde 21år på midsommarafton. Han fick två glass glas formade som våfflor av oss. Köpte även glass och en stor burk strössel. På torsdag fyller min söis 30år. Vet fortfarande inte vad jag ska ge honom. Han säger att han inte vill ha något men jag vill kunna ge han nåt fint samtidigt som jag är fattig. Förslag?

Vill att den här veckan ska gå fort så att jag får se min bebbe nästa vecka. Idag ska jag storhandla. imorgon bjuder min syster mig på bio, hur jag nu ska orka se tre filmer i rad =) Twilight movie night eller vad de heter. På torsdag fyller sötis år och så börar cityfestivalen. Veckan borde gå fort eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0