idag är det ok

Det känns som att jag får må ok ungefär varannan dag nu. Idag känns som en bra dag. Illamåendet och foglossningen är inte så farligt. Igår kunde jag knappt röra mig och mådde jätte illa.

Helgen har varit bra. Det var kul att komma ut lite i fredags. Spelningen i fredags var trevlig även om jag inte förstod bjj temat =) Såg flera från klubben där. Efter spelningen ville min sötis ha med mig och min bror till konrad. Jag drack ett glas fanta. En tjej kände på min mage och sa att det känns att jag är gravid. Ja det är därför du tar på mitt fläsk tänkte jag. Sen blev jag mycket trött, illamående och hade ont i kroppen så vi drog. Krogen är inte min grej nu.

På lördagen vet jag inte hur många gånger jag sov middag. Jag var hemma hos mamma med pojkarna och somnade flera gånger. Måste ha blivit sliten efter fredagen ;)

På söndagen var vi på djäkneberget med pojkarna. Det var mysigt men sjukt mycket folk. Pojkarna var mest intresserade av lekparken. Men de verkade tycka att det var spännande när en fallskärmshoppare landade mitt i folkmassan. Sen körde deras farfar hem oss i sin fina bil som han varit ute och åkt med under dagen. Jag såg så många gamla fina bilar när jag åkte buss på morgonen att det nästan kändes som power meet =)

Idag kom äntligen min första buzzador grej. Jag ska få ha glassparty =)

Senare idag ska vi på avslutningsfika för W. Tror han ska göra nåt uppträdande för oss =)

Kommentarer
Postat av: jessamy

får vi komma och äta glass?

2010-06-11 @ 22:31:59
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0