skit handskar

Idag följde jag med Linnea, Heaven och Elinor på öppningen av nya öb på erikslund. Det var sjukt mycket folk men ganska trevligt ändå. Jag fick en gratis toffifee ask så jag var nöjd. Igår visade de toffifee reklam på tv och jag sa till pojkarna att en sån vill jag ha och så fick jag det idag. Ibland får man det man önskar.
Tänk om det kunde fungera när jag önskar mig massa pengar och snygga pojkvänner ;)

Självklart har jag och pojkarna ätit våfflor idag. Det var mycket gott. Kanske borde äta det oftare än en gång om året ;)

Sen kom min bror och jag drog iväg och tränade thaiboxning. Jag var lite osäker på om jag skulle orka. Känner mig fortfarande sjuk till och från. Men det gick bra. Det blev mycket teknik så det var inte i lika högt tempo som det brukar vara. Idag fick jag låna ett par handskar som luktade skit. Jag har verkligen tur med lånehandskar. Jag måste  ta och köpa egna. Så be för mig att jag ska få massa pengar imorgon eller nästa vecka så jag slipper låna handskar som luktar snusk.

Nu ska jag se film och hoppas på att mitt nytvättade hår inte tänker ta hela natten på sig att torka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0