dags för promenad i solen

Det är fint väder idag också. Skönt. Så snart ska jag ut på en promenad och få lite sol på mig innan pojkarna kommer hem. Men först ska jag dricka upp mitt te.

Jag har fortfarande lite träningsvärk men det är inte så farligt. Får se om det blir värre ikväll. Jag tränade bjj igår. Jag var sjukt nervös innan. Första gången på länge som jag var själv utan min bjj vän eller min syster. Jag funderade på om jag skulle kolla på istället men en av tränarna sa åt mig att byta om. Så då gjorde jag det. Vilket jag är glad för. Jag hade roligt. Jag fick träna tekniker med en kille och det gick bra. Jag kände mig inte så trög som jag brukar göra. Värre var det att sparras mot killarna. Där hade jag inte mycket att komma med, inte mycket ork heller. Jag behöver bli starkare och få bättre kondtion. Idag har jag även ett fint strypmärke på halsen, som ser ut som ett sugmärke. Fast det såg värre ut igår. Vi gjorde en teknik där man skulle strypa med dräkten. Det kändes som att kragen höll på att skära in i halsen. Inte alls skönt. Men roligt =)

Jag är sugen på att gymma och simma, men det har inte löst sig med mitt autogiro än och jag har ingen lust att cykla dit i onödan. Nautilus kundtjänst på mail verkar inte vara snabb.
Jag väntar även svar på två andra ganska viktiga mail.

Imorgon ska jag iväg på ett viktigt möte. Jag ser inte fram emot det. Men jag måste.

Dags för promenad nu då. Jag vill gå i spåret, det är som meditation för mig. Men det är fortfarande massa snö och is där. Så nu blir det cykelbana, inte lika roligt men det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0