På väg mot samhällsbotten?

Idag var jag iväg på mitt möte. Det gick ok, det var inte så farligt som jag hade förväntat mig.
En liten del av problemet är löst men så måste jag vänta till tisdag för svar på resten.
Så håll tummarna.

När jag kom hem så hade jag fått ett skrämmande brev som fick mig att gråta flera gånger idag.
Men förhoppningsvis löser det sig där också.

Jag hade tänkt trösta mig med thaiboxning på kvällen, men så blev det inte heller. Min bror var på väg men så ändrade han sig. Det hade hänt nåt med hans vän. Så jag lät honom ta hand om vännen. Ingen ide att säga att jag också var ledsen.

Men efter ett tag hemma så började jag må bättre. Det är som min kropp stänger av det jobbiga och stressiga.

Jag funderar på att åka till gymmet imorgon, men känner mig lite osäker om mitt kort kommer funka eller inte. Nautilius har alla fall svarat att de fixat autogirot och att betalningsdatum kommer vara i slutet av mars i stället. Men om det inte skulle fungera så får jag alla fall motion av att cykla dit. Man ska väl tänka positivt..

Snart ska jag försöka sova eller nåt. Min läkare ska ringa tidigt imorgon.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad det än är som håller på och händer, så håller jag tummarna för dig vännen! Kram på dig

2010-03-12 @ 00:00:43
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0