konstig rygg

Idag är min rygg konstig. Jag tror det är träningsvärk. Men bara på höger sida.
Eller så har jag sovit konstigt och blivit missbildad ;)

Thaipasset igår var kul. Jag fick träna ihop med en lång tjej. Instruktören sa: det gör väl inget för du gillar ju att träna hårt. Hur vet hon det? =)
Den långa tjejen frågade om jag tränat kampsport tidigare. Det märks tydligen på mig =) Skönt att höra.
Vi gjorde massa långa kombinationer. Det gick otrolig bra för mig. Annars brukar jag vara jättetrög när det är mycket på en gång. Men jag måste köpa nåt som ger stöd för handlederna. De senaste två gångerna nu har jag fått ganska ont när jag slår. Antar att det är därför man ska ha sånna där boxarlindor under handskarna?
Nu har nästan alla tjejer köpt sina skydd. Jag vill också köpa. Men det får vänta.

Igår var jag ganska glass sugen efter träningen. Jag var lite orolig ifall jag inte skulle kunna stå emot när jag gick in och handlade sen. Men jag kunde. Jag börjar nästan bli lite stolt över mig själv. Men idag blir det fredagsmys. Men vet inte om jag är sugen på nåt.

Jag behöver handla strumpor åt mina pojkar idag. Alla bara försvinner eller så är det bara en av varje. O skulle även behöva byxor. Jag tror att han har två hela byxor. Fast en av dom är jeans och de vägrar han använda under utebyxorna. Även sina utebyxor är trasiga på knäna. Hans farfar lagade dom för inte allt för länge sen. Men nu är det hål igen. Han har också haft sönder sina vinterstövlar. Hur ska jag få min pojke att sluta ha sönder sina kläder?

Nu ska jag sluta sega och klä på mig.
Ny dag nya problem ;)
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0