strippat idag, eller?

Idag har jag roat mig med styrketräning och simning. Det gör fortfarande ont i foten när jag simmar.
Jag tror att det kom in en kille i tjejernas omklädningsrum. Jag hade precis tagit av mig badräkten och fått på mig handduken då jag ser en tatuerad arm och ett par shorts försvinna fort. Antar att det var någon som gick fel.
Funderar på om jag stod där naken eller inte. Eller om jag hade fått upp handduken. Strunt samma.

Efter träningen stannade jag till på skiljebo. Jag hade bestämt mig för att våga testa laxpytt. Självklart var det slut. Så jag köpte en hamburgartallrik. Då kom min bror och hans vän. De undrade om det inte var lite onödigt att jag ätit sånt när jag tränat. Självklart, men jag mår fortfarande illa sen i lördags. Vill ha mat snabbt.

Jag har säkert fått nån kräksjuka som inte vill bryta ut. Några instruktörer hade ju med sig barn i lördags som sa att de hade kräkits.

Nu påminde mig O om att de ska simma klädsim imorgon med skolan. Så nu ska jag leta på nåt som han kan ha på sig.

Senare ikväll ska jag kolla på svenska hollywood fruar i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0