Har ni haft sexuellt umgänge den här tiden?

Idag har jag och min pojkvän varit på stan och skrivit på faderskaps- och vårdnadspapper för den ofödda bebisen. Känns lite konstigt med att en okänd människa ställer frågor som: Har ni haft sexuellt umgänge den här tiden? Har du haft det med någon annan den här tiden? Vet ju att frågorna kommer men ändå =)

Min bror hade kommit för att ta hand om W som slutade tidigt, medan vi var borta. Men det kom aldrig någon W hem fast jag skickat med lapp igår om att han ska gå hem själv resten av veckan. Självklart stressade jag upp mig och fick världens huvudvärk. Fritids skickade aldrig hem W och de ringde aldrig heller fast han slutat för flera timmar sen. SÅ jag fick gå och hämta honom när jag kom hem. Ingenting hade de att säga om saken heller. De som var så petiga om hans få timmar. Imorgon tänker jag allafall hämta honom, annars blir han väl kvar hela helgen :p
Tycker allafall synd om min bror som fick åka hit i onödan.

Annars så tycker jag att jag mått ganska bra idag efter att huvudvärken släppt. Jag har till och med känt mig glad. Skönt det. I tisdags var jag ledsen och arg och grät halva natten och önskade livet ur mig själv. Allt kändes fel och hopplöst då. Kanske måste man gråta och vara arg ibland för att må bättre sen.

Snart ska jag försöka sova. Imorgon är det dags för besök på specalist mödravården.

Nu börjar min bebis vakna. Den har sovit nästan hela dagen. Lite sammandragningar har jag också men de gör inte ont. Värre är det med den äckliga geggan som åker upp och ner i halsen. Stör mig när jag ska sova.

Gick in i V31 idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0