Hoppas på en bättre morgondag

Idag har jag varit mycket trött. Hade behövt ringa bm om fler kontroller och sen cykla ner på stan och lämna in viktiga papper som skulle vara inne idag. Men det fanns bara ingen energi till det =(

Fick även besök av en lite halvsur svärfar också. Sur för att jag inte svarat i mobilen och för att han tyckte att han fixat lister till mig i onödan (jag villl inte ha listerna uppsatta fören jag fixat golv). För annars måste vi riva bort de igen och då kan de gå sönder. Han tyckte inte att jag behöver byta golv. Nej för mitt golv är ju sönder och har massa fläckar som inte går bort. Suck. Jag vill ju få det fint hemma. Nu står listerna i pojkarnas rum. Får se när jag har råd att fixa golv. Har mycket utgifter resten av året tyvärr =(

Tycker att jag bara mår sämre. Trött, tungt att andas, huvudvärk och illamående. Idag har även min högra hand börjat domna bort lite till och från och högra ögat blir det lite suddigt på ibland. Men förhoppningsvis sjunker blodtrycket, äter tre piller om dagen.
Verkar även ha fått nåt problem med magen, känns som nåt åker halvvägs upp i halsen på mig och sen ner igen. Jätteobehagligt. Händer då och då under dagen och flera gånger om natten. Inga sura uppstötningar eller halsbränna allafall. Sen känns det som att hela ryggen drar ihop sig mellan skulderbladen. Inte skönt.
Så nu har jag gnällt färdigt, tror jag ;)

Nu på kvällen har jag roat mig med att se en jackie chan film och kollat lite info på nätet om högt blodtryck och havandeskaps förgiftning. Det mesta har jag läst redan men jag hittade nåt nytt på sidan niomånader om hur man ska undvika hf. De flesta råden lät normala sen kom det här... =)

"» Universitetet i Leiden, Nederländerna, fann att regelbundet oralsex (där kvinnan sväljer mannens sperma) ledde till minskad risk för havandeskapsförgiftning."

Tyckte det lät roligt eller så är det bara jag som är trött och lättroad nu ;) Nu ska jag försöka sova och hoppas på att må bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0