Två hål i mitt hjärta

Så kändes det igår kväll när jag skulle sova. De är två personer som alltid kommer saknas i mitt liv. På nåt sätt får jag lära mig leva med det.

Jag tänkte blogga för jag fick för mig att jag hade saker att berätta, men nu har jag glömt bort vad det var.

Kanske kommer jag snart att förska lägga bilder i min blogg. Jag fick en ny kamera av min pojkvän i torsdags. Snällt. Jag fick även en tonfisk pizza och två drickor till för jag kunde inte bestämma vilken sort jag ville ha. Han är ganska söt ibland min sötis.

Nu är min pojkvän på LAN i Stockholm, mina pojkar är ute och min söta bebbe sover. Jag har länge funderat på om hon har en knöl på ena sida av ryggen. Tänkt att jag bara inbillat mig och osäker på vilken sida. Men nu har jag kommit fram till att det finns en liten knöl bara på en sida. Känns knappt och syns. Så nu oroar jag mig för det också. Kanske är det bara en sån där förkylningsknöl. Ska till bvc på måndag igen för att mäta huvudet. Får se om sköterskan hittar nån knöl då.

Ikväll ska jag nog se dirty dancing. Är lite sugen på det. Igår såg jag på flying daggers. Gillar den filmen, tror att jag ska köpa den. De är så vackra den där typen av filmer men jag gillar även handlingen mycket i just den filmen.

Nu ska jag städa lite innan den lilla damen vaknar. Det ser ut som att jag haft en orkan i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0