Snurrigt

Idag har jag lyckats lura iväg Linnea och mig själv till konsum i onödan. Såg en lapp om fiskdamm mm för några dagarn sen. Jag läste bara fredag. Men på nåt vis på vägen dit när vi håller på att smsa får jag upp i huvudet datumet 19e. Kunde det inte ha dykt upp i skallen lite tidigare. Men jag får väl skylla på att jag är sjuk.

Den här förkylningen verkar inte vilja släppa taget. Högt tryck har jag idag också 180/117. Sällan jag kommer upp i 180. Kanske för att jag är sjuk eller blir stressad av min bebis. Solstrålen är nog oxå sjuk. Hon ar varit snuvig i flera dagar men idag är hon grinig och gnällig mest hela tiden. Inget passar damen idag, känns väldigt frustrerande. Hon har ingen feber men jag blir inte förvånad om det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0