Sjuk

I natt har jag haft feber, ont i halsen, hemsk tandvärk och bråkande dammallergi. Fattades bara magsjuka eller vad säger ni?
Min bebis sov allafall hur snäll som helst efter att ha bråkat två nätter i rad. Alltid nåt att vara tacksam över.

Idag fick jag brev om ultraljudet som hon gjorde förra veckan. Det ser helt normalt ut, normalt vida hålrum i hjärnan står det. Men de sa redan då att de inte hittat nåt och att vi inte har nåt att oroa oss för men att de skulle kolla nogrannare på bilderna. Baby Ms huvud ligger uppe på den streckade delen av kurvan. Skönt att det inte är nåt fel på henne. 

Det är full fart på henne. Drygt att jaga bebis när man är sjuk. Skulle behöva en lekhage eller nåt. Hon har börjat klättra lite smått och sätter sig på knäna. Mammamamam säger hon ibland också men jag tror det bara är ljud.

De stora pojkarna är mest ute och leker med sina vänner. Åker omkring överallt. De har blivit så stora känns det som. Tiden går för fort. Deras pappa är och jobbar efter att ha varit sjukskriven i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0