duktiga pojkar

Jag har huvuvvärk. Har haft det i flera dagar. Min blodtrycksmätare vitar 164/112 nu. Kanske är därför?
Igår hade jag fått tid för en koll men jag sov. M sov så bra och jag var så trött. Så jag fick sova två fyra timmarspass. Det kommer kosta mig 100kr för uteblivet besök men det var det värt. Var länge sen jag sov så bra. Sen var jag pigg resten av dagen och nästan hela natten.

Min bror kom och var barnvakt så jag kunde cykla till Hälla och köpa presenter till W. Såg en fin svart mössa till M som jag ångrar att jag inte köpte. Efter två pojkar så har jag nästan bara velat klä min bebisflicka i rosa. Men nu är det kanske dags att hon få vara lite tuffare också.

Efter att jag kom hem så gick jag, W och M för att lämna inbjudningskort till hans kalas. O gick till en kompis. Det tog oss ca två timmar att gå runt med en kort sväng förbi Linnea också. Två tackade nej på en gång. Är ju sportlov nästa vecka. De andra har inte hört av sig. Hoppas att kalaset blir av.

Jag frågade pojkarna om min bror bytit blöja på M när jag var och handlade men O sa att det hade han gjort. Sen ville han göra det igen på kvällen och W hjälpte till. M har duktiga bröder. Det är skönt att kunna få lite hjälp ibland.

Idag har jag varit sjukt trött. Ville inte vakna alls. Men vi gick upp extra tidigt idag eftersom min lilla son fyller åtta år.
Vi har bara firat lite på morgonen eftersom han ska få ha kalas på lördag och söndag.

Men nu håller min bebis på att bli arg så jag ska försöka ta och roa henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0