Vita linjen?

Just nu försöker jag få min bebis att somna men hon vägrar. Tänk om hon kunde förstå att hon ska sova på natten. Nu har hon allafall ökat på så att hon kan sova fyra timmar i streck men för det mesta gör hon inte det. Varannan timme är bra att vakna verkar hon tycka. Jobbigt.

Idag skulle jag ha tränat. En träningskompis frågade igår om jag ville och jag sa ja. Har haft ont i halsen och känt mig hängig hela dagen men åkte dit ändå. Men jag såg henne aldrig där så jag åkte hem. Kanske lika bra att inte träna.

Eller jag handlade på coop extra först. Det blev dyrt. Men innan jag gick ut kollade jag kvittot. Såg att det stod att jag köpt två tidningar av fightermag. Gick för att klaga då men var tvungen att vänta på kassörskan skulle prata klart med nån bekant. Höll på att bli riktigt sur där. Men jag fick allafall tillbaka 49kr utan problem. När jag kommer hem tänkte jag slänga kvittot men kollar det igen. Ser längst ner att jag köpt nåt som heter vita linjen för 36kr. Jag har ingen aning om vad det är. Kollar allt jag köpt och alla har normala namn på kvittot. Funderar på om jag är dum i huvudet som inte kan komma på vad det är eller har de blåst mig på pengar? Blev allafall jätte irriterad på mig själv för att jag inte kollade hela kvittot i affären. Vad fan är vita linjen för nåt?

Undrar om min bebis kände min irritation för hon blev mycket sur och ville varken vara med mig eller sin pappa. Tog ett bad med henne för att lugna oss båda. Hon blir alltid snäll i badet.

Idag har vi även bokat kyrka för dop. M ska ha min systers dopklänning. Så den är väl typ 23år gammal. Jag vill fixa inbjudningarna så fort som möjligt eftersom dopet är om ca en månad medan min pojkvän vill vänta. Vi har redan blivit osams över dopet ;)

Imorgon ska jag försöka träna om jag mår bra. Jag köpte special halstabletter mot halsont i dag och de verkar hjälpa. Jag har inte tid att vara sjuk mer. Måste träna. Nästa helg ska W ha kalas på badhuset och jag misstänker att jag blivit för fet för min baddräkt. Funderar på att äta pulver men jag har ju bara klarat en halv dag som mest. Annars måste jag köpa en ny baddräkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0