lever nästan

Har inte haft så mycket lust eller ork till att blogga. Inget att skriva om direkt heller.
Att vara ensam med tre barn i nästan två veckor tar på krafterna. Nu ska jag bara överleva i tre dagar till men det ska nog gå.

Mina pojkar hinner jag knappt med, så det har blivit mycket dataspelande för dom. Lilla tjejen växer som hon ska. Nu börjar hon närma sig 4kg min två månaders bebis. Önskar att hennes fula smultronmärken kunde försvinna. De ser så hemska ut och får henne att se ut som en konstig docka. Stackars lilla tjej, men annars är hon världens sötaste.
Kanske är de fula märkerna borta tills hon börjar skolan. Ska hon behöva se grotesk ut så länge? Jag tycker det är jätte jobbigt att visa upp henne. När vi var på bvc sist var det massa folk i väntrummet. Jag kände mig glad att jag tagit på henne en tröja med luva som kunde gömma märkena.. Undrar om det går att bråka till sig behandling?

Imorgon är planen att jag ska börja träna bjj igen. Hoppas att inte sömnbrist och barnvakts problem förstör för mig. Jag skulle vilja träna thaiboxning också men de har redan dragit igång så det kanske är försent. Begränsat antal platser på bjj skulle de oxå vara. Så vi får se om det blir någon träning för mig. Men annars så får jag väl ta chansen att testa någon annan kampsport. Men ingen ide att planera för mycket när man har bebis.

Nu är pojkarna i skolan och lilla damen tänker vakna tror jag. Ska nog klä på mig och henne och gå till konsum. Hoppas mina sista kronor räcker till cola, frukt och mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0