Söndagsdrömmar

Idag ska jag packa ihop mitt vardagsrum så att min bror kan komma och måla det nästa vecka.
Vet inte riktigt hur det ska gå till när jag och bebben bor i vardagsrummet. Flytta in i pojkarnas rum ett tag?
Jag är inte så sugen på det men vad jag jag för val.
Som om inte det kaoset räcker så har jag bestämt att jag ska ta en soffa från L oxå. Som måste hämtas innan tisdag. Extra kaos men lika bra att passa på. Jag har ju länge velat ha en sån och jag kommer nog aldrig ha råd med en ny.

Har även spanat in en bokhylla jag skulle vilja ha när vardagsrummet är klart. Den kostar ca 3500kr men det är en förmögenhet för mig. Sen ska man ha en platt tv till den och någon tv har jag inte heller råd att köpa.
Är vi dom ändå som fortfarande inte har någon platt tv? Men man får väl drömma =)

Snart tänker nog baby m vakna. Ska packa undan lite till om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0