trött och sliten

Fattar inte varför men hela kroppen känns sliten den här veckan och jag är så trött hela tiden. Dags att börja äta vitaminer igen kanske.

Idag har jag varit på bvc. Den lilla damen fick en spruta i varje ben. Det tyckte hon var så hemskt att hon inte kunde få fram ett ljud först när hon skulle skrika, men sen kom ett vrål och en minut senare var hon glad igen. Nu sover hon. Får se hur hon kommer må senare.

Jag behöver städa. Tycker att jag städar varje dag och ändå ser det förjävligt ut.

Idag fick jag hem en mascara i brevlådan. Vann en från loreal. Jag gillar att vinna. Gratis är bra.
Fick även hem en provpåse på välling. Men sån välling har jag redan hunnit köpa. Min lilla prinsessa blev ju ett halvår i måndags.

Helgen har också varit bra. Vi var ner hela familjen på barnfestivalen på stan. Det blev en del gratis där också. McD var generösa. Pojkarna fick varsit paket batman plåster, kepsar, döskalle sjalar, gympapåse, memory och glass.

Nu ska jag fixa lite mat åt mig och städa innan mamma kommer. Hon ska passa barnen så att jag kan handla med pappa.

NU är W arg på svart katt som lägger sig över hans tekningar när han ska måla. Ser ganska roligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0