Tjejdag mm



I lördags hade vi tjejdag på klubben. Lina som har hand om tjejgruppen hade bjudit in tjejer från Uppsala och Stockholm. Det var trevligt. Vi tränade från 9,30-15,00 med två timmars lunch i mellan.
Sen på kvällen hade vi klubbfest. De hade beställt mat från Spicy hot och gjort buffe av. Gott men starkt.
Jag stannade inte så länge, kände mig ganska trött och ville passa på att vara hemma lite i lugn och ro.
Barnen var hos mamma och pappa eftersom sambon skulle på en kusins 30-års kalas.

När jag kommer hem får jag världens feberfrossa från ingenstans. Kroppen orkade nog inte med så mycket träning och sen att jag cyklade omkring mycket i det kalla vädret den dagen.

Annars så är livet ganska tråkigt som vanligt. Baby M är förkyld och hostar. Sover knappt något på natten så jag har fått passa på att sova när hon är på dagis. Jag hade hellre gjort lite vettigare saker, men jag får passa på att vila medan jag kan.

Idag känner jag mig omotiverad till allt. Är nog för att jag har ledvärk och svullna fingrar. Ont och hela kroppen känns trött men jag är inte trött i huvudet. Jag behöver verkligen en dr, känns som det är så mycket fel i kroppen nu. Men man får bara träffa en läkare om man är döende så jag får väl vänta lite till.

Annars så händer typ inget i mitt liv. Inga jobb för oss, inga pengar, inget liv. Trodde att allt skulle ordna sig till sommaren för oss men nu har jag tappat hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0