Aj

Träningsvärk i armarna från gårdagens sparringpass. Det gick ganska bra för mig igår. Alltid kul när det händer.
Dagens pass gick mindre bra även om det inte direkt gick dåligt. Upptäckte under passet att revbenen gjorde ont. Var väldigt trött i benen också. Det blev en hel del övningar i slutet som tog i benen så vi kan nog alla gissa var jag kommer ha träningsvärk imorgon.
Klämt mitt armfläsk har jag med gjort så att jag är blå på armarna igen.
Har ont lite här och där också. Så kan det vara.
 
Får se om jag orkar träna imorgon. Är ganska sugen men vet inte om min kropp klarar det. Nu har jag även varit utan min blodtrycksmedicin i några dagar. Glömde hämta ut ny och nu har jag inga pengar. Pinsamt eftersom den är ganska billig. Träna utan medicin ger mig huvudvärk och illamående. Men jag får nog stå ut med det i några dagar till.
 
Nu ska jag slöa i soffan och se på Scream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0