Alltid du av Pernilla Alm

 

Nu har jag läst klart Pernilla Alms debutbok Alltid du.

 

Den handlar om Caroline som en dag hittar en mobil i lekparken och när ägaren kommer för att hämta den visar det sig vara hennes första kärlek Adam. Massa gamla känslor kommer upp till ytan och Caroline verkar fortfarande ha känslor för Adam fast hon älskar sin man Mårten som hon har två barn tillsammans med. Även Adam är gift och har två barn. De låter sina partners och barn träffas och Adams fru erbjuder Caroline att jobba i deras företag men det är då det börjar bli komplicerat.

 

I början av boken händer det inte så mycket men när det börjar närma sig mitten blir det genast mycket intressantare och full fart. Boken var bra och spännande och jag hade svårt att lägga den i från mig. Sista halvan av boken läste jag ut fort.

 

Jag hoppas att Pernilla kommer skriva en fortsättning på Alltid du för det känns som jag gärna vill veta mera om vad som kommer hända i Carolines liv.

 

Nu ska jag börja läsa Casanovas kvinna av Åsa Hellberg


Kommentarer
Postat av: bella

Den verkar bra :)

2012-08-24 @ 10:50:54
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0