Dags att sluta missa mina tv-program

På morgonen när jag och min dotter skulle titta på tv så försvann alla kanaler. Det verkar vara någon störning hos comhem. Min dotter var inte alls glad över att missa sina barnprogram.
Jag funderar alltmer på om vi borde skaffa viaplay.
Det är en onlinetjänst där man kan se filmer, tv-program men även sportevent. Då kan man titta när man vill och var man vill. Skönt att slippa vara beroende av tv-tider. Man slipper dessutom reklam.
 
Det låter perfekt för mig som tränar om kvällarna och oftast inte hinner hem till de program som jag vill se.
Det kan vara värt att pröva viaplay.
Den första månaden får man prova gratis och det är ju jättebra eftersom man då kan se om det passar en eller inte.
 
Det krävs heller inga krångliga installationer, sånt som jag annars har svårt att förstå mig på. Allt man behöver är en internetanslutning. Tjänsten fungerar även för Smart-tv, smartphone och läsplatta vilket gör att man kan se på film och tv när man vill.
Det låter bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: ViaplaySupport

Hej!

Vad roligt att du är intresserad av att testa våran tjänst, jag tycker absolut att du ska testa med den första månaden fritt för att själv avgöra om det är någonting som skulle passa dig.

Tvivla inte till att skriva till oss eller kontakta oss på någon annan kontaktväg om det skulle uppstå några frågor eller synpunkter.

Du hittar oss på Facebook, Twitter, Chatt och per telefon på nummer 0771 - 52 23 00.

Mvh Simon
ViaplaySupport

2012-08-22 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0