Funderar på att skaffa iPhone

Jag skulle behöva en ny mobil och är sugen på att skaffa en iPhone.

 

Hos nymobil kan man köpa en iphone 4s med tre- eller telenorabonnemang till ett bra pris. Jag har tidigare haft tre abonnemang men skulle nu vilja testa telenor.

 

Eftersom min sambo också behöver en ny mobil och jag vet att han vill ha en iphone så funderar jag på deras familjedeal. Då får man två olåsta iphone 4s 16g men även ett xbox 360 på köpet. Mina pojkar skulle bli överlyckliga över att få ett xbox 360. Så familjedealen är något som skulle göra hela familjen glad.

 

Något mer som är bra med nymobil är att om iphonen går sönder lagar de den och skickar tillbaka samma dag. Andra ställen tar oftast väldigt lång tid på sig har jag lärt mig.

 

Jag tycker att det är ett väldigt bra erbjudande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0