Jag kan inte läsa längre

Med det menar jag inte att jag inte är läskunnig. Jag klarar bara inte av att läsa längre. Koncentrationen är lika med noll och alla böcker känns jättetråkiga.
 
Det är svårt att hitta bra böcker.
 
Jag funderade på att köpe Hungerspelen förut men det blev aldrig av. Hört att den ska vara bra. Idag såg jag att ica sålde dvd, kanske får se den i stället för att läsa boken.
 
Det finns nån sida som heter Fenixbok och de verkar ha massa bra böcker. Tror det är en bokklubb men någon sån har jag inte råd att vara med i. Fast jag är bra sugen. De verkar ha mycket sånt som jag gillar.
 
Bara i vardagsrummet ligger minst fem böcker som jag har börjat läsa och det finns säkert fler i köket. Jag längtar efter att läsa men det går bara inte.
 
Kanske har jag för mycket olästa böcker hemma och blir stressad av det?
 
På något sätt måste jag hitta läslusten igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0