Madagascar 3

Idag var jag iväg med pojkarna på bio och såg Madagascar 3. Jag gillar inte tecknat speciellt mycket längre så jag trodde att det skulle bli plågsamt att se den. Men jag gillade den och fick skratta en del. Nu har både jag och pojkarna den där typiska cirkusmelodin i huvudet, med afrocirkus.
 
Det var tredje gången som jag var på bio i nya filmstaden men idag var första gången som jag var i en riktigt stor salong. Förra veckan såg jag Abraham Lincoln- Vampire hunter men den hade nog varit häftigare i den större salongen.
 
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om 3D. Tror att jag börjar gilla det bättre. Det var nog mesta första gången som det kändes drygt.
 
Pojkarna tyckte om filmen och jag hörde de skratta högt flera gånger, så det känns som det var ett lyckat biobesök.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0