Städning och Taekwondo OS

Det känns som vi sover allt längre på morgonen, fast vi inte går och lägger oss senare.
Baby M är morgontrött av sig, första barnen som jag vet är det. Ganska skönt faktiskt men det kommer bli tungt när skola/dagis drar igång att gå upp klockan sju på morgonen. Men det brukar gå fort att få ordning på det. Längtar faktiskt tills barnen börjar. Jag känner att vi behöver lite mer rutiner och det ska bli skönt att få några timmar för mig själv.
 
Jag har försökt plugga och städa nu på sommaren men det är nästan omöjligt med barn hemma. Undrar om det betyder att det kommer bli lätt sen när de inte är hemma?
Det är tenta om några dagar och jag vill verkligen göra den men jag behöva flera timmars pluggande i lugn och ro. Sambon jobbar hela helgen och barnvakt är jämt omöjligt att få.
 
Snart ska jag försöka städa vardagsrummet. Med Taekwondo OS i bakgrunden. Jag missade Sveriges enda tkd tjej för att jag sov så länge, men hon gick vidare. För se om jag kommer ihåg att kolla sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0