Väntar...

Idag har jag varit trött och seg nästan hela dagen. Kanske är det regnvädret som påverkar.
Fick även en dålig nyhet idag men jag hoppas att det kan lösa sig.
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
 
Förra helgen fick jag för mig att söka en kurs till högskolan. Så nu väntar jag på att antagningen ska svara. Men samtidigt kan det bli svårt att plugga utan pengar. Jag har inte rätt till csn bidrag/lån och jag saknar inkomst. Så ikväll tänkte jag slänga iväg två jobbansökningar. Jag hoppas att jag kan klarar av att jobba halvtid. Men med min tur får jag väl varken jobb eller kursen jag sökt.
Ganska ofta känns det som nån där uppe tycker att jag ska vara fattig och olycklig hela livet. Men nångång måste det väl vända? Allt jag kan göra är att fortsätta hoppas och försöka.
 
 
Finns det hopp för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0