sköna söndag

Baby M sover fortfarande dåligt på nätterna. Hon är förkyld och har hosta men det verkar släppa taget lite. Igår natt tror jag det var tänderna som bråkade med henne. Hon sög på fingrarna och grävde runt i munnen. I natt vet jag inte riktigt vad som stört henne. Hon bara skriker i sömnen och snurrar runt i sängen eller försöker kasta sig iväg om jag lyfter henne. I natt somnade hon alla fall om snabbt.

Igår kväll såg jag på Buffy filmen, den var en favorit när jag var yngre. Ben Affleck var med i några sekunder. Det har jag missat förut. Fast han var ju inte känd på den tiden så det är kanske inte så konstigt.


Vi är fortfarande äckligt fattiga och jag vet inte hur vi ska klara oss fram till barnbidraget kommer. A-kassan bara krånglar och flyttar omkring utbetalningsdatumen lite hur som helst. Det är bara barnbidraget man kan lita på.
Jag vill ha ett jobb nu. Varför måste det vara så lång tid tills jag får träffa min handläggare på arbetsförmedlingen? Min sambo kan inte få tag i sin handläggare alls. Hoppas han får byta.

Imorgon ska jag försöka ta mig ner till guldadam på stan. Jag hoppas att min förlovningsring alla fall är värd 100kr så jag kan köpa hem lite bröd, mjölk mm. Annars får jag väl försöka sälja min kropp eller nåt, men det är jag för ful och tjock för ;)

Snart ska jag rensa i pojkarnas rum. Ser inte fram emot det man får samtidigt annat att tänka på.

Jag hoppas att jag hinner ut i spåret får lite jogg idag, det är så soligt och fint. Lite snuvig men jag behöver motionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0