Posten kommer med problem

Helgen har varit bra. Lite stressig bara. Det blev en hel del städning och bakning till Ws kalas.
Kalset blev bra. W är nöjd. Han fick kläder och pengar. Idag ska min syster och bror gå på stan med honom så ska han få nåt av dem också eftersom de får pengar idag. Baby M fick leka med baby J och baby L, fast hon är inte så intresserad av andra barn. Ge dom en snabb kram och försöka peta lite i deras ögon räcker tycker hon.

Idag fick jag två brev med posten. Det ena innhöll choklad som jag fick i alla hjärtans dag present från ett ställe. I det andra brevet står det att jag måste kolla en grej. Problem alltså. Det behöver inte vara så men tills jag inte vet är det ett problem som tar på mina krafter.

Nu har pojkarna sportlov, eller vårlov heter det tydligen nu förtiden. Önskar att jag kunde göra nåt med dem men har inte råd. De vill se mästerkatten på bio, den skulle jag också vilja se men den kommer väl ut på dvd lagom tills vi får pengar. Badhuset och busborgen skulle också vara trevligt men det kostar också mycket. Deras farfar ska ta med dem till vedbobacken så de får åka skidor. Får se hur det går. Blir nog skridskoåkning med deras farfar också.
Baby M har inget lov utan det blir dagis som vanligt för henne. Hon behöver det. Det blir tråkigt för henne att bara vara hemma och ruttna bort med mig annars.

Igår kväll testade jag mitt blodtryck hemma. !87/117. När jag testade sist var jag på gränsen till att nästan ha ett normalt tryck. Jag behöver behöver börja träna igen och sluta stressa. Hur får jag bort stress som sitter på insidan?

Imorgon ska jag träffa min arbetsförmedlare för första gången. Får se om det kommer öka eller minska min stress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0