myspojkar

Baby M somnade efter kl tolv igår och gick sen upp halv fem. Jag hade hoppats på att vi skulle vända tillbaka på dygnet men så blev det inte. Men jag fick allafall en mysstund med mina pojkar. Kollade på tv och båda kom och kröp ihop hos mig under filtarna. Mysigt. Annars brukar fröken bebbe ta den mesta av min tid och pojkarna håller sig på sitt rum. Men nu hade hon somnat. Tyvärr somnade jag också efter att pojkarna hade gått till skolan. Ställde larm men kunde inte få upp mina ögon. Har sen småsovit fram till fem på dagen. Ögonen vägrade öppna sig. Men min sambo kom med mat och jag åt nästan i sömnen, men sen vaknade kroppen sakta till. Tror jag har stor vitaminbrist. Så nu har jag tagit en järntablett, ska ta omega 3 sen. Det ända jag har hemma. Nu när jag är fattig blir det bara billig skräpmat som knappt innehåller någon näring. korv och annat snusk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0