kräksjuka del 2

Första kräkningen på babyn var när hon hostade, andra när hon satte en ostbit i halsen. Tredje när hon gick omkring och åt på en majskrok. Där började jag bli osäker. Sen skulle jag ge henne välling och då kom fjärde kräkningen. Då kände vi oss säkra på att det är kräksjuka. Efter det tappade jag räkningen. Vi har fått torka spyor hela natten. Jag tycker så synd om baby M och skulle gärna ta över om jag kunde. Hon kan inte behålla något. Tror hon var både hungrig och törstig innan hon somnade. Nu ligger hon på min säng och sover med halvt öppna ögon.

Idag har jag ett jätte stort tvättberg att ta hand om. Inte så lockande direkt.

Snart ska jag skicka iväg pojkarna till skolan. De verkar alla fall friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0