Gissa

Vad jag har ätit idag?
 
 
Det blev skräpmat idag. Skönt för jag hade ingen aning om vad jag skulle göra för mat.
 
Jag har varit iväg och handlat lite med min sambo som var ganska grinig och trött efter jobbet. Han beställde tre plusmenyer på McDonalds men vi fick bara två glas. Hon som stod i luckan tyckte inte att han skulle få något glas till sin plusmeny för han ville dricka mjölk. De säger hon efteråt och eftersom han var på sitt solstrålehumör så vrålar han till henne att dra kortet igen och lägga till några kronor eller eller slå om allt och byta ut mjölken mot en cola. Det var många fan och jävlar när han sa det. Så hon gav honom ett glas allafall. Tyckte säkert det var bäst att låta galningen få sitt cola glas så fort som möjligt.
 
Jag kunde inte låta bli att skratta åt hans utbrott men samtidig tyckte jag synd om tjejen, hoppas att han inte förstörde hennes dag. Men det är alltid så här i början av colaglas perioderna, någon som ska tjafsa. Förut tror jag att man fick lägga till 3kr eller nåt för att få glasen men visar ger glas ändå. De brukar göra lite olika. Men det är irriterande när man betalat klart allt och de säger då att man inte får något. Bättre att säga till innan så man kan ändra i beställningen.

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Mums så gott, man får unna sig lite skräpmat ibland :D Haha klart han också ska ha ett glas! Men det är som du säger väldigt olika beroende på var man är och vem som står bakom kassan :)

2012-07-19 @ 17:31:41
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0