Tränat

Jag lyckades ta mig iväg och träna. Idag blev det ett ståendepass. Så nu känns det som att ryggen har fått en rejäl omgång. Det gick riktigt bra för mig idag med teknikerna, men samtidigt måste jag lära mig slappna av när någon kastar mig. Jag tror fortfarande att jag ska bryta ryggen, nacken eller något annat varje gång.
Fast det blir nog bättre när jag blir mer van vid dessa pass.
 
Snart ska jag lägga mig på spikmatten och hoppas på att ryggen och nacken känns bättre imorgon.
Lite orolig att jag ska vakna med nackspärr.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: absolut, ska bli riktigt spännande! Tack så mycket, förresten! :)

2012-07-04 @ 07:47:09
URL: http://annahelenas.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: Ja det är riktigt jobbigt att man blir det.

Härligt med träning. Ska också börja om nån månad som att jag är ganska nyförlöst. Men Flickan är 3 månader nästa månad så då ska jag väl vara någorlunda läkt :)

Allt bra med dig idag?

2012-07-04 @ 09:04:51
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0