Jag sockerberoende, inte alls...

Inget ovanligt, det händer ganska ofta att jag äter och dricker något onyttigt när jag försöker lära mig att bli nyttig.
Har ni läst sockerbomben? Jag tycker att den är ganska intressant även om jag inte känner igen mig i allt. Jag är ingen sån som äter direkt ur sockerskålen mm. Jag gillar inte när det är för söt men samtidigt är jag sjukt beroende av choklad. Får jag inte äta choklad varje dag blir jag olycklig. Boken beskriver hjärnans biokemi och abstinensbesvär man kan få, vilket stämmer bra överrens med mitt chokladberoende.
Nu har jag kanske bara läst ca halva boken, får se om jag lyckas ta mig igenom hela
 
Någon med samma problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0