Kryssning

Pappa har varit på kryssning med jobbet. Jag beställde en parfym. Det blev inte riktigt den jag tänkt mig men det går bra ändå. Sen fick barnen lakrits. Men det är mest jag och lilla sonen som gillar det. Mer till oss då.
 
 
Ger upp, jag får inte lägga upp bilden på mina lakritsar. Trist.
 
Pojkarna är lite sugna på att åka på kryssning. Vi var iväg med dom för några år sen men det blev ganska jobbigt med en heldagskryssning. Nu funderar jag på att åka Eckerölinjen med dom. Tror det blir bättre. Då hinner man äta, lekar och handla sen är det klart. Men vi får se vad som händer. Det är svårt att få ett vettigt svar av deras pappa när det gäller att planera saker.

Kommentarer
Postat av: vanessa

Haha, älskar envisa barn, så roliga :D
sv: funderar dock på om det ska vara två färgat rum..

2012-06-25 @ 16:22:54
URL: http://thatgirlvanessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0