Lite vackrare

Jag fyndade lite grejer på Maxi igår som jag hoppas ska kunna göra mig lite vackrare.
 
 
Jag tycker att jag ser ut som ett gammalt ruckel i ansiktet och skulle gärna testa restylane, botox mm. Tycker att jag åldras i förtid och det skrämmer mig. Ibland känns det som att vad är det för mening att bli smal igen om jag aldrig mer kan bli söt? Varför måste kroppen åldras för? Kan det inte komma efter 50 istället?
 
Så nu har jag gnällt färdigt. Idag är det bra städväder, vilket kan behövas här. Jag hoppas att jag kan få pojkarna att städa sin soptip också. Spelförbud kanske funkar nu när det öser ner ute.
Annars så hoppas jag att det blir storhandling när min sötis kommer hem. Sen ska vi nog fira min bror som fyller år idag. På kvällen hoppas jag att få träna. Nu ska jag gå igenom dagens reklam och se om jag hittar något spännande.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ush för massa mygg
allt bra annars?
vad tycker du om bröllopsklänningarna på min sida?
kraaam
kraaams

2012-06-25 @ 12:52:51
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0