Mera blommor

Är det prästkragar eller är det någon som vet vad det är annars?
Det finns många olika sortes blommor här utanför men jag vet inte vad speciellt många heter.
Några blommor som jag saknar är blåklockor. Det var länge sedan jag såg någon. Kanske har de bara inte blommat upp än. Får se om jag hittar några i sommar.




Nu ska jag fixa ordning hemmagjorda köttbullar och färskpotatis. Det blir en sen lunch idag.
Jag funderar på att baka något också, men får se om jag orkar.
Måste hinna ut och leka med baby M också innan jag åker iväg och tränar.
Dags att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: ulrika

sv; tack för tipset! Ska nog köra på citronen haha ;D

2012-06-19 @ 21:51:38
URL: http://usandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0