Njuter av tystnaden

Idag är jag ensam hemma och njuter av tystnaden. Underbart.
Tyvärr har jag massor att städa men det gör inte så mycket.

Idag hoppas jag även att jag får svar på alla kalasinbjudningar. Men jag vet ju sen förut att det är många föräldrar som struntar i att svara, tyvärr. Men det är några tjejer och killar som har tackat ja än så länge. Funderar på om vi ska försöka oss på pinata bygget som inte kom så långt vid Os disco. Jag tror barnen skulle tycka det är kul. Det finns massor färdiga att köpa men jag har ingen lust att betala 2-300kr för något som ska slås sönder.
Men vi får se hur långt min tid räcker.

Jag har träningsvärk. Jag tränade bjj i lördags, söndags och igår. Alla tre passen innehöll mycket fys. Det kan behövas. Jag känner mig redan stark i kroppen. Bra muskelminne. Men jag är så otroligt tjock. Eftersom jag inte tränat bjj på hela februari har jag gått upp flera kg. Galet. Men det visade sig att jag hade kunnat få träna ändå och betalat sen. Fast nu vet jag det till nästa gång.

Fast till nästa termin tänker jag ha pengar. Jag har räknat med att första halvan av det här året kommer bli tuff men jag har stora förhoppningar om att det blir bättre sen. Tänk om jag har fel men det får jag inte ha. Man måste ha lite hopp för att inte gå under helt.

Jag önskar att något roligt kunde hända snart. Känner att jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0