Sjuklingar

Sambon har hemsk hosta, O är magsjuk och baby M är småförkyld och prickig över hela kroppen.
W blev hemskickad från skolan igår för att han mådde illa. Men han verkar klara sig bra.

Stackars O har kräkts nästan hela natten. Som tur var blev han inte ledsen. Han var mest trött av att inte få sova.
Men nu på morgonen verkar han må bättre och var hungrig.

Baby M var till en läkare igår. Prickarna är virus. Det är inte första gången hon blir prickig när hon är förkyld men på ena benet var de mycket större och fler. Det såg ut som eksem så vi tyckte det var bäst att kolla upp.

Idag är alla barnen hemma. Jag känner mig lite osäker på om de andra två är smittade med magsjuka eller inte. Det känns som det gått magsjuka på skolan och dagis i flera veckor nu.

Själv känner jag mig frisk och hoppas på att få träna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0